بلاگ

امداد خودرو اتوبان بسیج

امدادخودرو اتوبان بسیج امداد خودرو اتوبان بسیج

هر مشکلی برای خودروتان در منطقه اتوبان بسیج و حومه آن پیش آمده تماس بگیرید تا در اولین فرصت جرثقیل یا امدادخودرو و یدک کش نیسان را به محل شما اعزام کن

خدمات ما در امدادیاران گستر

امداد خوردو اتوبان بسیج یکی از خدماتی است که در امدادیاران ارائه می کنیم.

امداد رسانی حمل خودرو با یدک کش نیسان یکی از خدمات امداد خودرویی باشد. مجموعه امداد یاران گستر  ۲۴ ساعته در سراسر منطقه اتوبان بسیج آماده ارائه خدمات تعمیر، بنزین سیار ، پنچری در محل و حمل خودروی شما می باشد. حمل و جابجایی خودروهای سبک ایرانی وخارجی با نیسان یدککش چرخگیر در منطقه اتوبان بسیج و حومه آن با مناسبترین قیمت برای ارتباط با ما تماس بگیرید.

در هر صورتی که خودرو شما به دلایل مختلف قابل حرکت نبود و یا با حرکت دادن آن ممکن بود که دچار مشکل شوید می توانید از امداد خودرو اتوبان بسیج در هر زمان از شبانه روز از این سرویس استفاده کنید.

تعویض لاستیک در اتوبان بسیج و اطراف
تنها با یک تماس

slide asset1 امداد خودرو اتوبان بسیج
repairs امداد خودرو اتوبان بسیج

روند اجرای کار در امدادیاران گستر

گروه امداد یاران خودرو مجهز به لوازم یدکی از قبیل باطری و لاستیک و سایر ملزومات مورد نیاز شماست و در هر منطقه از اتوبان بسیج و کلیه مناطق اطراف آن مثل افسریه و مسعودیه و غیره و سایر مناطق آماده خدمت رسانی به هم میهنان عزیزمان می باشد.… 

مراحل انجام کار در امدادیاران

تماس برای حمل خودرو

از هر منطقه اتوبان بسیج که درخواست حمل خودرو یا مکانیک سیار داشته باشید می توانید پس از مشاوره با همکاران ما توافق مبلغ مصوب اتحادیه از ما خدمات بگیرید تا در کمترین زمان ممکن یدک کش در اتوبان بسیج تعمیرکار سیار نزد شما بیاید.

عقد قرار داد

مشتریان محترم، پس از عقد قرارداد با کارشناس تلفنی مرکز امداد خودرو  ما در منطقه اتوبان بسیج با همکاری نمایندگان مجاز خود و کانون جهانگردی خدمات امداد و حمل در تمامی ساعات شبانه روز را دارد.

تجهیزات لازم

ما در امدادیاران  مجهز به خودرو بر کفی ، یدک کش،کفی خودرو، خودرو سوار، خودرو بر مکانیزه، خودرو بر چرخ گیر، خودرو بر کفی کش، خودرو های سواری امداد، امداد رسانی جاده ای هستیم. ولی با این حال حتما در هنگام تماس با کارشناس شرایط را بصورت دقیق برای کارشناس شرح دهید تا خودرو مناسب برای شما ارسال شود.

امدادخودرو و یدک کش مناطق مختلف اتوبان بسیج

فهرستی از محله های اتوبان بسیج

بسیج از اتوبان یا بزرگراه های شهر تهران می باشد.

افسریهاتوبان آهنگ  
مسعودیهاتوبان بعثت  
بلوار ابوذربزرگراه خاوران  
پارک بسیجسه راه افسریه  
پیروزیپارک سرخه حصار  
مناطق اتوبان بسیج امداد خودرو اتوبان بسیج

امداد خودرو بسیج

امداد خودرو اتوبان بسیج

امدادخودرو اتوبان بسیج شمال

امدادخودرو اتوبان بسیج جنوب

جرثقیل بزرگراه بسیج

امداد سیار قفل و سوییچ خودرو در ورامین

خدمات امداد قفل و سوئیچ تنها محدود به گم شدن کلید ماشین نیست. در واقع در برخی مواقع ممکن است که کلید داخل ماشین بماند و یا اینکه که درون قفل بکشند . از این رو امداد خودرو اتوبان بسیج بهترین راه حل را برای شما ارائه میکند.

یدک کش ورامین

اگر خودرو شما در راه مانده و در یکی از مناطق اتوبان بسیج یا حومه آن هستید. نگران نباشید کافیست با شماره همکاران ما تماس گرفته و درخواست یدک کش کنید تا شما را به نزدیک ترین تعمیرگاه و یا نمایندگی اصلی خودروتان منتقل نماید.

پنچر گیری سیار در ورامین

اگر باد لاستیک شما خالی شده و به هر دلیلی نمیتوانید خود را به پنچرگیری برسانید و یا خانم هستید نمیتوانید زاپاس را تعویض کنید، با یک تماس در کمترین زمان ممکن می توانید از همکاران امین ما درخواست کمک کرده تا در اسرع وقت پنچری خودرو شما را در اتوبان بسیج برطرف کنند.

امدادخودرو امدادیاران گستر بهترین امدادخودرو تهران و حومه می باشد که مجهز به انواع یدک کش، وانت نیسان، جرثقیل و ... می تواند بهترین خدمات مورد نیاز مشتریان عزیز را با آن ها ارائه نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *